Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

22 Temmuz 2013 Pazartesi

BIR TEBRIK, BIR ARAMA, BIN UMUTTUR INSANA....



Bugun benim dogum gunum...
Italyanlarin buyuk kutlamalar yaptigi bir yastayim...
Hic dusunmuyorum kac yasindayim diye...
Ya da sadece bazen, uzeri Mickey Mouse'li bir bluza ya da papatyali bir tokaya elim gittiginde aklima geliyor belki yasim...
Aliyorum, takiyorum yine de...
 
 
Hayati seviyorum ben...
Bilimezligi, tahmin edilemezligi, acimasizligi, alayciligi, kisaligina ragmen seviyorum hayati...
Cunku yasamak guzel bir sey...
Varolmak, arada varligin sebebini sorgulamak, sevmek, sevildigini hissetmek cok guzel...
Sosyal bilincin esiri olmak bile guzel bazen...
Anne olmak, evlat olmak, arkadas olmak, sevgili olmak, asik olmak...
Gulcin'in kardesi olmak cok guzel...
 
 
 
Hayat cok guzel...Herseye ragmen...
 
 
 
 
Varken degerini bilmek gerekiyor... cok cabuk geciyor zaman...
Ben kutlamalari sevmem, annem hep uzulur bu huyuma...
Bugun benim dogum gunum...
Iyi ki dogmusum, iyi ki varim, iyi ki yasiyorum...
Huyumu bir kenara birakip kutluyorum...
 

 
Beni var eden herseye minnet duyuyorum onun icin...
 
 
Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengârenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikâye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana …

Can YÜCEL
 
 
P.S: Siir Seda'dan geldi... Gecen yil da yollamisti ayni siiri... Cunku sana yakisiyor diye yazmis mektubunda..
Iste onun icin guzel dunya...
 
22/7/2013'Roma



 

73 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice yaşlara tüm sevdiklerinizle..
Mevlüde

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,
Nice güzel yıllar diliyorum.
Sevgilerimle.

Gulcin dedi ki...

Nic guzel dolu dolu yasayacaginiz yaslara. Dogum gununuz kutlu olsun!

Leylak Dalı dedi ki...

Mutlu yıllar...

Adsız dedi ki...

Nice nice sağlıklı uzun yıllar dilerim. Sevgilerimle

Ayşegül

berrin dedi ki...

iyi ki doğdun mehtap
iyi ki arkadaşım olmuşsun
hayatında ki
herşey çok güzel olsun:))

Asuman Yelen dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili Mehtap :)

Adsız dedi ki...

Sevgili MEHTAP HANIM
Doğum gününüz kutlu olsun.Size sevdiklerinizle geçireceğiniz güzel bir ömür diliyorum.İyi ki varsınız.İyi ki sizi tanıdım.Bu arada ufak bir sitemim var size. Sizden uzun süre haber alamayınca umutsuzluğa kapılıyorum ve yarı yolda bırakılmış gibi hissediyorum kendimi .Lütfen böyle yapmayın.SEVGİLER...
Rumuz:umutsuz

Adsız dedi ki...

Bu postun altinada yazayim istedim.
Dogumgününüz kutlu !
Happy Birtday!
Herzlichen Glückwunsch!

Sule

Happy Hippy dedi ki...

happy hippy birthday :)
Mevsiminiz hep bahar olsun,Roma olsun :)
sevgiler

Eya dedi ki...

Mehtapcigim...IYIKI IYIKI IYIKI DIYORUM...IYIKI DOGMUSSUN, IYIKI VARSIN VE BENI DE SENINLE KARSILASTIRMIS. KUCAK DOLUSU SEVGILERIMLE....

Zehra

ESMA dedi ki...

Sevgili MEHTAP cim

Bu dünyaya insanlar için, bir ARMAĞAN sin diye düşünüyorum, dogdugun bu güzel günün kutlu olsun, iyiki VARSİN,,,

SEVGILER

Adsız dedi ki...

sevgili mehtap dogum günün kutlu olsun.
öykü

nnbaLo dedi ki...

mutlu mutlu yıllar :)

Tolga dedi ki...

happy birthday:)

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlara..

Adsız dedi ki...

Mutlulukla, sağlıkla geçen bir ömrünüz olsun. Nice güzel yaşlara...

Elif

cigdem dedi ki...


Dahada güzel saglkli yaslara tüm sevdiklerinle beraber..

Hayata hep böyle bakabilmen dilgiyle..

SEVGILER:))

Adsız dedi ki...

yeni yaşın beraberinde tüm hayallerini de getirsin sevgili mehtap
doğum günün kutlu olsun

özge

Unknown dedi ki...

Dogum gununuz kutlu olsun Mehtap Hanim. Saglikli, huzurlu, keyifli yaslar dilerim.
Selamlar,
Sevcan

zeynebb dedi ki...

Merhaba sevgili Mehtap iyiki sizi tanıdım iyiki varsınız. umarım hep böyle mutlu ve umutlu bakarsınız hayata... yaşam sevinciniz ve enerjiniz hiç bitmesin hep mutlu olun ve bizimlede kalın sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun!
Hep sevgiyle yaşa! Nice mutlu yaşlara...
Iyi ki varsin...

Terazi dedi ki...

Kutlu olsun yeni yaşınız ve çok ama çok mutlu olun sevdiklerinizle...

İtalyanların yaptığı gibi, bu yaşınızı kocaman kutlayın o halde; şimdiye kadar olmadığı kadar...

Ve uzaklardan gönderdiğimiz sevgimizi hissedin...

:)

ipek

Periay dedi ki...

Dogum gününüz kutlu olsun:) Sevgiler, kucak dolusu selamlar....İyiki varsınız, iyiki bize ışık oluyorsunuz, hayat herşeyle çok güzel...

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.Sevgiler...
Ayşenur

Gonca dedi ki...

nice mutlu sağlıklı seneler....

ebrutas28 dedi ki...

Nice nice senelere, saglikla mutlu bir omur diliyrum, ebru tas Mugla

Esra dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun Mehtap hanım, sağlıklı,mutlu, huzurlu nice yıllar diliyorum...

cavidan elibol dedi ki...

sevdiklerinizle beraber nice mutlu yıllara,sağlıkla erişmenizi dilerim

Adsız dedi ki...

Gönlünüzdekilerle keyifle huzurla tadını çıkararak yaşayacağınız nice nice yaşlar diliyorum.
sevgilerimle..
asu

Adsız dedi ki...

İyiki doğmuşsunuz, iyiki varsınız. Nice yıllara mutluluk ve sağlıkla... Joy

Adsız dedi ki...

Hayat, karsiniza hep sizin gibiozel ve guzel insanlari cikarsin ki bu yasam enerjiniz hep katlanarak cogalsin. Boylece bue enerjiniz isik olsun cevrenizdeki herkesi , herseyi, hepimizi aydinlatsin.
Tum iyi dileklerimle nice yaslara, yillara.
Sevgilerimle
Arzu Burss

hanife dedi ki...

Sağlıklı uzun yaşlar dilerim....Bazen bende diyorum hangi arada bu yaşa geldim diye sağlık olsunda önemli olan o...

Adsız dedi ki...

İyiki doğdunuz. Sağlıkla, mutlulukla , aşkla,coşkuyla yaşadığınızı hissederek harika bir ömür geçirmenizi dilerim.
Sevgiler Agro

Adsız dedi ki...

Nice Mutlu saglikli keyifli huzur dolu yillara!! Iyiki Varsin sevgili Mehtap!! iyiki seni tanidim iyiki!! güzel yüzün hic solmasin! bazen tanimasanda dualarinda olur ya bazi kisiler, sen benim icin cok degerlisin, dualarindasin!
Dilerim yeni yasin güzelliklerle dolu olur!
sevgilerle
nil

elifhuma dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun...

sibelinmutfagi dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun

ebru dedi ki...


Senin gibi insanların yaşadığını bilmek ,insanın yaşama sevincini ve yaşama inancını artırıyor.
iyi ki doğdun Mehtap.

Adsız dedi ki...

gülümse/hande

Mehtap Hanım,sağlıklı ,huzurlu,neşe dolu, sevdiklerinizin hep yanınızda olduğu nice yıllara.
doğum gününüz kutlu olsun.hep hissettiğiniz yaşta olun sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte nice yillara Mehtap d@li

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım, doğum gününüz kutlu olsun. Sevdiklerinizle birlikte her anınız mutlu olsun, gülen yüzünüz hiç solmasın...
Suhendan

Unknown dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun Mehtap hanım. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim.
Sizinle hiç tanışmadık ama hayatıma olumlu şeyler kattığınız için teşekkürler.
Ankara' dan Ayşegül...

Adsız dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun Mehtap.Bütün sevdilerinizle mutlu ,uzun bir hayat dilerim LKKNK

Adsız dedi ki...

iyi ki varsın, iyi ki tesadüfen seni tanıma fırsatım oldu.
Doğum günün kutlu olsun. Tüm sevdiklerinle beraber sağlıklı, huzurlu, mutlu nice yaşlara
Sevgilerimle

Emel

minik dedi ki...

İyi ki doğdun Mehtap...

Adsız dedi ki...

Doğumgününüz kutlu olsun Mehtap hanım. Aileniz ve sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim..
Meliha..

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap;
doğum gününüz kutlu olsun!
opoyraz

Adsız dedi ki...

Yeni bir postu haketmedikmi daha?

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Ne mutlu eşinize, oğlunuza, ailenize, arkadaşlarınıza ve bana sizin gibi bir insan tanıdık, hepimizin hayatına bir şekilde dokundunuz, iyi ki varsınız.
Beyhan

lale dedi ki...

Mutlu yaşlar,mutlu yıllar.. Keyifli, sağlıklı olsun yaşam yolunuz...

Brajeshwari dedi ki...

hayatta seni seviyor Mehtap.... iyi ki varsın..kalpkalpkalp....

DÜNYA DÖNÜYOR dedi ki...

NİCE GÜZEL YAŞLAR,

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Nice mutlu yıllara.. doğum gününüz kutlu olsun...

zeynebb dedi ki...

Mehtap umarım sonbaharda yine bir grup oluştururuz ne dersiniz belkide olur...

zeynebb dedi ki...

Sevgili Mehtap umarım tatiliniz iyi geçiyordur (tatil yapıyorsanız tabii)
benim bir dileğim var belki sonbaharda yeni bir grup oluşturursunuz ne dersiniz belkide olur...Sevgiler ...

SERAP dedi ki...

ÇOKK GEÇ OLDU BİLİYORUM AMA YİNEDE SES VERİP YENİ YAŞINIZI KUTLAMAK İSTEDİM.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER

Serçe dedi ki...

Çok geç yazabiliyorum, sizi seviyorum. Her şey gönlünüzce olsun.. Sevgiler. Melike.

SERAP dedi ki...

SEVGİLİ MEHTAP HANIM VE ARKADAŞLAR, HERKESİN BAYRAMINI KUTLAR ŞEKER TADINDA GEÇİRMENİZİ DİLERİM. HERKESE KOCAMAN ÖPÜCÜKLER

ESMA dedi ki...

Bizim canımız MEHTAP IN DA BAYRAMİ KUTLU MUTLU OLSUN, GÖNLÜNCE HOŞ BIR BAYRAM OLSUN,,,

Unknown dedi ki...

Herkese mutlu bayramlar olsun...
Selamlar,sevgiler
Sevcan

Adsız dedi ki...

Herkesin bayrami mübarek olsun.saglik ve mutlulukla gecsin günlerimiz . Selamlar Sule

el-emegimiz dedi ki...

geç olsun güç olmasın,sevdiklerinle daha nice yaşlara...

el-emegimiz dedi ki...

nice senelere.

hunkar dedi ki...

Mutlu yaşlaR, bayramlar diliyorum ben de...

Lütfen sonbaharda yeni grup açılsın diye evrene mesaj gönderiyorum sürekli, işimi sağlama almak için bir de burdan yazayım dedim :)

yasemin dedi ki...

ramazan bıttı bayramda eee tatillerde yavaş yavaş bıtse de gelsen mehtap özledık senı lıstelerı yazılarını hadı gel artık byyy

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar canım... gamze ilerçi

SERAP dedi ki...

HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR,UMARIM MEHTAP HANIM HAYATINIZ İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE YOLUNA GİRMİŞTİR VE YOLUNDA GİTMEKTEDİR.
YAZIN DİYET YAPMAK VE YEDİKLERİME DİKKAT ETMEK BENİ ÇOOK ZORLADI. BİRDE ZATEN RAMAZANDAN ÇIKTIK MALUMUNUZ.
TAZE CEVİZ VE FINDIĞA,İNCİRE,ŞEFTALİ,KARPUZ,KAVUN DAHA BİRÇOK MEYVE VE TABİKİDE DONDURMA BUNLAR BENİ BAYAĞI BİR ZORLUYOR. YEMEDİM Mİ? YEDİM TABİKİ.
ARTIK MEHTAP HANIM GELSEDE BİZİ KALDIĞIMIZ YERDEN SİLKELESE HARMANLASA BİZİ KENDİMİZE GETİRSİN!
HERKESE SEVGİLER VE SELAMLAR.

Adsız dedi ki...

slm ben nur yeni gurubu bekliyorum

y dedi ki...

hu hu mehtap hanım grup açılacak mı tarıh yazsanız da onu beklesek malum eylul ayı sonbahar ayı şöyle eylul ekım kasım da dahıl olmak uzere bı program yapsak da yıe devam etsek kıloları vermeye zıra ben aralık da başladım hala devam bu 3 ayda da bı 7 kılo versem de hıkayemı gondersem hadı sevgıyle kalın hoşçakalın

zeynebb dedi ki...

Merhaba bende yeni grubu bekliyorum Mehtap...Kilo almadım tatil boyunca ama son kalan 2 kg. vardı belki tekrar yardım edersiniz bize diye bekliyorum sevgiler size ve herkese...

Adsız dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı yaşlarınız olsun.
savaş.

Unknown dedi ki...

Selam mehtap hanim sitenizi bir arkadasimdan aylar önce duydum. Kismet bu güneymis,listelerinizi bastan sona okudum. Bir türlü kavrayamadim ya cok aptalim Vada bu dijital dünyayi henüz tam kavrayamadim. Neyse sözün kisasi 44 yasinda iki cocuk annesi 1,53 boyunda ve 74/75 kilo arasi gidip geliyorum. Dogumlarimi sezaryenle gerceklestirdim. Listelerinize bakiyorum , bakiyorum ben sizin verdiginiz miktarlar da yersem eger sanirim 100 kilo falan olurum. Cikolata,tatli, cips , yemem yiyemiyorum niye derseniz mesela bir dilim baklava Veya bir kücük cikolata yersem basim agriyor. Yemeklerim de ki yag ölcüsü bitkisel sivi yag ve ortalama 1-1/2 litreye 1yemek kasigdir hafta da 3 gün spor 2 Gün de huzur evinin restuarantinda servis elemani olarak calisiyorum bu düzen deki bir tempoyla kilo veremiyoruuuuuuuuuum acil yardim

Unknown dedi ki...

Selam mehtap hanim sitenizi bir arkadasimdan aylar önce duydum. Kismet bu güneymis,listelerinizi bastan sona okudum. Bir türlü kavrayamadim ya cok aptalim Vada bu dijital dünyayi henüz tam kavrayamadim. Neyse sözün kisasi 44 yasinda iki cocuk annesi 1,53 boyunda ve 74/75 kilo arasi gidip geliyorum. Dogumlarimi sezaryenle gerceklestirdim. Listelerinize bakiyorum , bakiyorum ben sizin verdiginiz miktarlar da yersem eger sanirim 100 kilo falan olurum. Cikolata,tatli, cips , yemem yiyemiyorum niye derseniz mesela bir dilim baklava Veya bir kücük cikolata yersem basim agriyor. Yemeklerim de ki yag ölcüsü bitkisel sivi yag ve ortalama 1-1/2 litreye 1yemek kasigdir hafta da 3 gün spor 2 Gün de huzur evinin restuarantinda servis elemani olarak calisiyorum bu düzen deki bir tempoyla kilo veremiyoruuuuuuuuuum acil yardim