Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

1 Şubat 2011 Salı

BIR CESIT DETOX...




Cok ozel bir dòneme giriyoruz... Bu gune kadar eger kilonuzun yaklasik % 8-10’unu verdiyseniz, dogru yoldayiz demektir...

Farkindaysaniz, artik yavas yavas ozgurlugumuz artiyor yiyecek secimimiz konusunda...

Istersek bircok besini sinirlayabilecegimizi gorduk, sonuclardan hosnutuz ve bunun kalici olmasi icin caba gosterecegiz...
Bu hafta vucudumuzdaki bazi toksinleri aritma haftasi...

Normalde besinlerin glisemik indeksini degistirmese de, kana karisma hizini artiran ve glisemic load odi verilen bir baska index te, bizim besinleri hazirlama, pisirme ve dograma bicimimizden de etkilenir. Bu hafta bu yeniligi de yasantimiza sokacagiz ve enerjimizi artiracak, cildimizi parlatacak, daha zinde hissetmemizi saglayacak bir kisa program uygulayacagiz.
Sut, yogurt, peynir, yumurta, tereyagi dahil hic hayvansal protein yemeyecegiz.
Beyaz unla hazirlanmis her besinden, sekerden ve tuzdan uzak duracagiz.


Gunaydin deyin kendinize ve 1 bardak su icin once....

KAHVALTI

1 dilim kepekli, tam tahilli, cavdar vs ekmek (70 kilonun uzerinde olanlar 1,5 dilim yiyebilirler)
6-7 siyah veya 8-10 yesil zeytin
2 tatli kasigi bal, veya 1 tatli kasigi tahin-1 cay kasigi pekmez
Domates, salatalik, roka, kirmizi, yesil biber, bol maydanoz. (ufak ufak dogranabilir veya blendirdan gecirilebilir, hic vaktiniz yoksa mumkun oldugunca cok cigneyerek yemeye calisin)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Veya
Yumurtasiz menemen (kendisi bir cesit gemici yemegidir, sogan, domates, biber, maydanoz, 1 kasik zeytinyagi ile menemen gibi yapilir) + 1 ince dilim ekmek
-------------------------------------------------------------------------------------------
Veya
1 buyuk bardak meyve suyu (eger blendir varsa havuc, elma, portakal, kiwi birlikte olabilir) + 4 kasik musli veya 1 ince dilim kepek ekmegi + 1 kasik bal
--------------------------------------------------------------------------------------------
Veya
1 kase 3 renkli meyveden olusmus meyve salatasi + iki ceviz
---------------------------------------------------------------------------------------------
ARA OGUN
3 kuru kayisi + iki ceviz
Veya
1 kuru incir + iki ceviz
Veya

3 kuru erik + 4-5 badem
veya

1 kucuk kase nar + iki ceviz
veya

yarim az haslanmis ayva + iki ceviz
-------------------------------------
OGLEN YEMEGI
1 dilim kepekli, tam tahilli, cavdar vs. ekmek veya 4 kasik esmer princten yapilmis pilav veya makarna
+
6 yemek kasigi etsiz sebze yemegi (ispanak, lahana, kereviz, pirasa, broccoli, yesil fasulye vs)
---------------------------------------------------------------------------------------------
veya
5 gunde 2 kez etsiz kuru fasulye veya nohut veya mercimek yemegi yenebilir ama 6 yemek kasigi yenecek, 7 degil. 8 hic degil..
---------------------------------------------------------------------------------------------

veya
4-5 kasik esmer princten yapilmis pilav veya bulgur pilavi + 1 buyuk kase coban salatasi
veya
1 kucuk boy havuc + 1 kucuk boy patates + 1 adet kirmizi biber haslamasi + 1 kabak + 1 rezene haslamasi + 1 kucuk kirmizi pancar veya kirmizi lahana + 1 dilim cavdar ekmegi
--------------------------------------------------------------------------------------------
Veya


havuc + kirmizi pancar + roka salatasi (uzerine 1 tatli kasigi susam veya 1 tatli kasigi dolmalik fistik kavurun) + 4-5 kasik pilav
--------------------------------------
(pilav secenegi 1 haftada en fazla iki kez, ayni sey baklagiller icin de gecerli, tercihlerinizi mumkun oldugu kadar yesil sebzelerden yana kullanin lutfen)
--------------------------------------


ARA OGUN




1 fincan cay + 3 petit beure biskuvi
------------------------------------------------------------------------------------------
Veya
Kucuk bir kulah meyveli dondurma (meyveli demek sutlu, cikolatali, karamelli vs olmayan demektir, anlamazliga gelmeyin) bu secenek 5 gunde en fazla 2 kez kullanilacak

AKSAM YEMEGI

1 kase corba (domates, mercimek, sogan corbasi vs) Gurbuz isterse tarhana corbasi icebilir, icine 1 kasik nohut ta koyabilir. Ama uzerine beyaz peynir rendeliyemez.

Bu secenegi 2 kereden fazla kullanmazsa iyi olur. Corbalar icin et suyu kullanmayin. Mumkun oldugu kadar basit corbalari secin...
+
4-5 kasik etsiz sebze yemegi
+
1 dilim kepekli, tam tahilli, cavdar vs.ekmek

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Veya

ekmek yerine 4 kasik esmer princten yapilmis pilav veya makarna.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Gun boyunca ihlamur, ada cayi, yesil cay, papatya cayi, nane limon, isirgan, kusburnu vs caylar sekersiz olmak kaydiyla serbest.

Kahve en fazla 1 fincan.

Fiziksel aktivite ile desteklerseniz, sonuc beklediginizden daha cabuk, daha kolay ve daha kalici olarak gelir unutmayin.
Hareket edin.. Merdiven inip cikin, dans edin, yuruyus yapin, kaldirima inip cikin yururken..

Ne yapip edin, hareket edin.. Metabolizmaniz hizlansin..

En az 2,5 litre su icmeyi unutmayin.. Ara ogunleri atlamayin..

Bu haftanin onemini yapinca anlayacaksiniz...

Bir hafta sonra tartiliyorsunuz...

Hepinize sevgiler...
1 Subat 2011'Roma

35 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

malesef mail adresiniz yok

büşraa dedi ki...

mehtap hanım blogunuzu baştan sona kadar okudum notlarımı aldım..ve 2009 da verdiğiniz ilk 15 günlük programdan başlayarak uygulamaya karar verdim..şu an bir haftam doldu..kendimi gayet iyi hissediyorum...boyum 160 cm kilom 60 evlenmeden önceki kiloma yani 55 e düşmek istiyorum ve en önemlisi de SAĞLIKLI BESLENMEYİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM....bu arada buraya verdiğiniz emek için gerçekten çok teşekkürler..hani hep dediğiniz gibi bunca bilgi kirliliğinin içinde doğru olanları seçip çıkarmak çok zor..bu nedenle blogunuzu keşfedip yazılarınızı okumaya başladıkça açıkçası hazine bulmuş kadar sevindim:)))benim ufak bir de sorum var mehtap hanım şimdi ben inşaallah bu gayretle önümüzdeki en fazla 6 ya da 7 hafta içinde bu 5 kilomu veririm..kiloyu verdikten sonra yine hafta atlamadan sırası ile programlarınızı uygulamaya devam edeyim mi?? cevabınız için bunca yoğunluğunuz içinde bize vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim..

Esma dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım
Çocuğunuza bile istediğiniz gibi zaman ayıramadığınız yoğun yaşam temponuzda; bize zaman ayırıp,böyle güzel listeler hazırladığınız için,emekleriniz için , her şey için size çook teşekkür ederim...
Sağolun.
Esma

Kelebek Etkisi dedi ki...

Günaydın,

Ben sizinle sadece iki gün önce tanıştım... En baştan yani 2008 yılından başladım okumaya... Size nereden mail atmam gerektiğini çözemediğim için ilk etapta buradan yazıyorum... Bende yeni başlamak kalsam da sizi takip edeceğim... Boyum 1.55 ve dün sabah itibarıyla 61 kg'yum... Dikkat ettiğim zaman çok rahat kilo veriyorum.. Tek sorunlu noktam spor yapma disiplinine girememem...Ama tıpkı ilk yıl yazdığınız bir yazıda olduğu gibi önemli olanın "denge" olduğunun farkında ve bilincindeyim... Bende sizi takip etmeye ve size durumumu bildirmeye devam edeceğim... Tabii ki izniniz olursa... Tüm yoğunluğunuz arasında size ek bir yük olmayacaksa... Herşey için, bloğunuz için, burada ve ulaşılabilir olduğunuz için yürekten teşekkürler....

Yelda

sts777 dedi ki...

Mehtap hn. Merhaba,
Belirtmiş olduğunuz %'nin altında bir oranda kilo verdim. Ancak adım adım takip ediyorum sizi. (Başlangıç 86.9 bu sabah 81) Yüzdesel olarak hedefi yakalıyamamış olmamdan dolayı sadece nerede hata yapıyorum sorumun yanıtını bulmaya çalışıyorum. Yılların kitlemiş olduğu metabolizma kendini zor canladıracak herhalde diye düşünüyorum. Siz bize rehber olduğunuz sürece takipteyim. Teşekkürler,
sts777

GZNTPSEDA dedi ki...

Emeğine, vaktine , ellerine sağlık Sevgili Mehtap,

Sevgiler,
Seda

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım
ben Sardunya, programınıza 15 gün gecikmeyle başlamıştım, harfiyen olmasa da ana hatlarına sadık kalarak 22 Kasım'dan bu yana devam ediyorum. Ama listeleri geriden takip etmek yerine verdiğiniz listeleri artik günü gününe takip etmek ve 8 Kasım'da başlayan grupla birlikte hareket etmek istiyorum. Bir sakıncası olur mu?
Selam ve sevgilerimle
Sardunya

müge dedi ki...

inanmıyorum dondurma var ben daha yeteri kadar kilo vermediğimi düüşünüyorum hakettimmmi gerçekten dondurmayı bilmiyorum.tamam anlaştık bu haftada böyle geçsin bakalım süpersiniz ya sizi seviyorum:))))

müge dedi ki...

merhaba bugün sabah mevsimlerden romada yapmam gerekenleri okuduğumda tamam dedimya bundan kolay ne var sonuçta dondurma var ödül olarak diye düşünmüştüm.Ama ilk aşamada bu kadar çabuk zorlanacağımı düşünmemiştim.
çalıştığım işyerimde nar gibi kızarmış tavuk,pirinç pilavı, domates çorbası ve muz vardı.yemek seçiçimi yaparken acaba yarınmı başlasam dedim elim tavuk tabağına gitti gitti geldi ve kendime şunu söyledim ya bugün başlarsın bu haftalık programa yada hergün bi sonraki güne ertelersin dedim ve tavuk tabağını vazgeçtim yememeliyim dedim ve bıraktım çorbamla birlikte bir kaç kaşık pilav ve ekmek yedim afferin bana dimi ama mehtap hn sözümü tutuyorum:))sağlıklı beslenmeyi öğrenmeliyim ve fazlalıklardan kurtulmalıyım:)))şimdilik 4,600gr verdim fena sayılmam sanırım kendi kendimi övesim geldi içimden:))bu sınıfta olan herkeze afferin diyorum ve iyiki varsınız mehtap hanım sizi seviyorum:)))

sts777 dedi ki...

Mehtap hanım,

bu hagta öğlen seçeneklerinde kuru fasulye-nohut-mercimek tüketecek olursak, yanında pilav, ekmek veya salata yok şeklinde algıladım. Doğru anlamışmıyım?

sts777

rebarcan dedi ki...

Merhaba,

Ben de 18 Kasım'da başlamıştım.Seyahatim dışında programa uyarak devam ediyorum.Verdiğim kilo 8'i geçti(seyahat gidiş ve dönüşünde tartıldım çünkü).Gayet iyiyim.Ben de Sardunya gibi yarından itibaren detoks programı ile 8 Kasım'da başlayanlarla devam etmek istiyorum.Uygundur herhalde.
Sevgiler.

Mey dedi ki...

Isiginizi takip etmeye devam. Sansliyim ki yolum sizinkiyle kesisti. Iyi ki varsiniz.

oblomov dedi ki...

bu hafta benim için zor geçecek, işyerinde etsiz yemek nerdeyse yok. akşam oğlumu annemlerden alıyoruz ve orda yiyoruz ona da bana ayrı pişir demem zor. yani ister istemez bi öğünüm etli geçecek gibi. yine de sınırlarımı zorlayacağım.

Adsız dedi ki...

cok guzel ve motive edici bir yazi olmus.iyiki hayatimizda su gibi akiyorsunuz. bende damlaya damlaya da olsa yolunu bulanlanlardanim ve sonuna kadar burdayim. ilkay

melek dedi ki...

mehtap hanim selam ben melek ,bakude sahil kasabasinda oturuyorum... 22 yasim var boyum 1.70.
105 kilo yum.. 2 yildir sacma sapan diyetler yaparak kilo verip almalarim oldu... bu yuzden de tam 45 kilo aldim..... saglik problemim yok cok sukur yok ... bundan sonra da omayacak, cunku sizi buldum.... 1 haftadir 2008 ten 2011 e kadar olan butun yazilarniziokudum. inanin agladigim yerler de oldu ... dun okudum bitirdim, bu gun yazdim bi seyler gunluge... 1 haftada sizi okurken zaten bu rejimi tam olmasa da uygulamaya baslamisim farkina varmadan .... bi de ne gorsem 2 yildir 1 qram veremeyen ben 1 kilo gitmis bile..... insallah yarin ilk gunum .... dediginiz her seyi yapicam.... bir az da qarip geldi 2 yildir hic bisey yemiyorum bi tik yok, ama simdi 5 ogun hem de kendimi kasmadan 1 kilo ... her neyse yarin ilk 3 gun rejimini yapicam
su icicem, bitki caylari aldim kendime papatya kusburnu, mate
eliptik bisikletim var 10 dak , ip atlicam 5 dak bazi gerilme haraketleri yapicam, daha sonra kilo verdikce artiricam,, insaalah kilo verdikce mekik, belde cevirmek icin halkam var o haraketleri yapicam bir de meltem hanimin dediklerini yapicam.....hoscakalin ilk tartilma gunum geliginde yazicam bye-bye

umut dedi ki...

Sevgili Mehtap

ben aslinda ipin ucunu kacirdim listeleri geriden takip ediyorum diye, aranizdan ayirmistim kendimi.

Ama kilomun yaklasik %8ini verdigime göre dogru yoldaymisim!

Cok mutlu oldum! Yeniden aktif olarak gruba katiyorum kendimi:)

selam ve sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanım,
Ben 26 yaşında, bir gıda mühandisiyim. üniversiteye başladığım yıllardan beri sağlıklı beslenmeye, spor yapmaya ve hatta min. dozlarda olsada supleman kullanmaya çalıştım. 2 yıl önce evledim ve evimi, şehrimi, işimi kısaca tüm hayatımı değiştirdim. bu durum, bende bugüne kadar hiç yaşamadığım bir iştah getirdi. 6 ay gibi kısa bir sürede 46 kg'dan 55kg'a çıktım. birkaç ay önce blogunuza rastladım ve çok ilgimi çekti. yeni yazılarınızı büyük merakla bekler oldum. bi süredir biraz dikkatle 52 kg indim. biliyorum kilo problemim yok ama tek istediğim üniversitede giydiğim elbiselerimin içinde yine fit görünemebilmek. genellikle belli bir listeye göre beslenemem ve hayatta asla vazgeçemeyeceğim şeyler süt ve yoğurt. ama karar verdim ve size güvendim benim için çok zor olsada 1 hafta proteinsiz detox listesini uygulayacağım. bu sabah başladım. 1 hafta sonra gerçek bir değişiklik umuduyla..
şimdilik hoşçakalın.. gününüzün çok güzel geçmesi dileğiyle.. mercan

Adsız dedi ki...

sevgili mehtap hnm,
bende hala devam ediyorumhiç fiziksel aktivite yapamadan 7 kilo verdim..kesinlikle peşinizdeyim..herkese sevgiler ..bnm ilk okuduğum yazınız suya anlat idi..hani oğlunuza söylemiştiniz ..tam olarak hatırlayamasamda çok güzel bir tesadüf ..bnde suya anlatmışım meğer..:))kendinize iyi bakın lütfen..sevgiler..
Perush

Betul-Ca dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanim,
ben biraz motivasyonumu yitirdim susira:( Gelecek yil icin is mulakatlarim vardi son 3 haftadir, cok stresliydim. Evde cok vakit geciremedim. Tartilmak istemiyorum:(
Sorun ipin ucunu kacirip cok yemek degil, ama diyetime cok uygun davranamamak...
Moral verseniz de raziyim, kizsanizda...
her ikiside silkinip yola devam etmeme yardim edicek diye dusuruyorum. Itirafta bulunmak iyi olur diye dusundum....
Bu arada, dun cok guzel bi is teklifi aldim, dolayisiyla kafam daha da rahat artik. Ve yeni is donemime kilo sorunsuz, yeni bir gardropla(kucuk bedenli olanindan) baslamak istiyorum:)

xxx dedi ki...

Mehtap hanım
abur cuburu biraz kaçırdım ve hiç spor yapamadım tam bir haftadır. abu cubur olarak bir avuç fındık yedim akşamları kavrulmuş bazende iki avuç kadar mısır yedim :(
programa aynen devam ediyorum, ne zaman tartılmamız gerekiyor.bir hafta sonra deyince dün tartıldım ben; 66,4 çıktı. şaşırtıcı aslında. spor yapamadığım ve saçma şeyler yediğim halde..
ama evlilik alyansım hala olmuyor :( .. biraz daha kilo vermem gerek. sorum yok. iyi haftalar.. sizinle kahve içebilmeyi çok isterdim.. yolum roma'ya düşerse mutlaka sze ulaşmaya çalışacağım.
aslında hikayemi yazsam mı bende.. sevgiler..

Unknown dedi ki...

8 kasım 78.9
9 şubat 74.5

şule dedi ki...

iMehtap hanım dünde yorum yazdım olmadı. Oğlunuza neci hayırlı yıllara iki cihanda hayırlar iyilikler ins.
bizde sizinle yeniden doğuyoruz ins.sizin proğramı 2 ay geriden takip ediyorum. aynen uyguluyorum.
3 ocakta başladım 83 kiloydum.
30 ocakta tartıldım 78.6 kiloydum.
6 şubatta tartıldım 76.3 kiloyum. aynen devam ins. sevgilerle

oblomov dedi ki...

merhaba mehtap hanım;
sanırım p.tesi tartılmamız lazımdı. ben de tartıldım ve fakat ondan önce bahanelerimi sıralayım. son tartılmamızdan bu yana biraz motivasyon kaybı yaşadım,yürüyüşlerimi yapmadım, biraz da hastalıklarla boğuştum derken. bazen kaçamaklarım oldu ama asıl bu detox haftasını uygulayamadım. eski haftalardan birini uyguladım. bu süreç boyunca önce kilo verdim sonra 1 kiloya yakın geri aldım. son durum ise;

en son tartı:67,4 idi (sanırım)
7 şubat: 66,5

10 mart oğlumun doğumgününe 62 felan olurum diyordum ama sanırım olamayacağım. hafta 500 gr. felan vermeye başladım. biraz hızlansa keşke. ama iyi haber yürüyüşlerime başladım. yine de ne kadar uzun sürerse sürsün geriye vermek istediğim 11,5 kiloyu da vereceğim inşallah. sadece ara sıra yaşadığım motivasyon düşüklüklerinde şirazeyi kaçırmamalıyım.

moonrose dedi ki...

herşey yolunda

moonrose dedi ki...

10 kasım 72.500
10 şubat 66.600
teşekkürler Mehtap hanım.

neşeli dedi ki...

Mehtap hanım, size binlerce teşekkür ediyorum. Hayatımda ilk defa bu kadar zorlanmadan, dilediğimi yiyerek kilo verdim. Başından beri sizi takip ediyorum. Verecek kilom çok fazla değildi ilk 2 ay sonunda vücudum istediğim istediğim forma kavuşunca açıkçası biraz gevşek davrandım ama ne olursa olsun, çok su içip hareket etmeye ve ara öğünlerime dikkat ettim, sonuçta
8 kasım 71kg ile başladım,
9 şubat 67kg oldum, hedefime ulaştım.Nasıl besleneceğimi öğrendim. Artık ne istersem yiyorum , tabii dengeli bir şekilde ve işin iyi yanı kilo almıyorum hatta azar azar vermeye de devam ediyorum.
İzmir'den sevgiler.
Neşeli

sts777 dedi ki...

08.Kasim.2010. 86.9 kgr.
09.Subat.2011. 79.8 kgr.
:-)

Oyalı Çember dedi ki...

Sevgili Mehtap Hanım,

Bu ay sadece 600 gram verebildim.
Sebeplerini biliyorum,ama kesinlikle vazgeçmiş değilim.

2009 Ekim: 85 kg
2010 Şubat : 74 kg
(9 ay bu kiloyu korudum)
2010 Kasım : 74 kg
8 Şubat : 68,4 kg

Hareketimi engelleyecek veya metabolizmamı çok yavaşlatacak bir hastalığa tutulmazsam artık geriye dönmeyeceğimi biliyorum.
Onun için bu duraklamalar ve özel durumlar beni korkutmuyor. Ne yapacağımı biliyorum. Size en büyük teşekkürüm bunun için.
Yaklaşık 1,5 yılda yavaş ama kendimce önemli bir yol katettim, sağlıklı beslenme disiplinini kazandım.
Herkese sevgilerimi yolluyorum ve sakın vazgeçmeyin diyorum.

Oya

Sardunya dedi ki...

Dün sabah tartildim, yuzumde guller aciyor:)

22 Kasim:72.5
10 Şubat:64.5

Yolun yarisina gelmisim bile.
Gelecek haftayi merakla bekliyorum...

Sevgiler
Sardunya

teseract dedi ki...

merhaba ben ayşe zehra 18 yaşında 171 boyunda 68 kiloyum şu an tıpta okuyorum 2.sınıf öğrencisiyim normalde çok zayıf biriydim hatta yazın bi ara 52-53 kiloları görmüştüm fakat nolduysa bu kış oldu 2.5 ay gibi kısa bir sürede 15 kiloya yakın kilo aldım doktora da gittim bu kadar hızlı kilo almam neden acaba diye onlar da tiroit testlerime fln baktılar normal çıktı hemogramım hormonlarım normal fakat çok fazla acıktığım için durmadan yiyordum 1 hafta diyet yapıyorsam da iki üç gün içinde verdiğimin fazlasını geri alıyordum sadece 4 ay önce sınıfta herkes bana çok zayıf olduğumu ve biraz kilo almam gerektiğini söylüyorlardı fakat ben bir aldım şimdi de çok kiloluyum napmalıyım bilemiyorum b-fit diye bir yere başladım ilk ay diet yapmadıım ve çok da düzenli gitmediğim için kilo veremedim fakat 5 gündür diet yapıorum günde 30 dk da b- fitte egzersiz yapıorum bu yeterli olur mu sizin önerebileceğiniz bir program olabilr mi ben daha yeni gördüğüm için bu siteyi nereden başlamam gerektiğini bilemiyorum da...

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanım kasımda 70 kg ile başladım şubat 11 itibariyle 62 kiloyum :)) hele bu son haftaki detoks bana müthiş iyi geldi öyle hafif hissediyorum ki. 4 ayda 8 kilo az gibi ama bunun kalıcı olduğunun ve kilo vermenin artık kendimi hiç üzmeden gerçekleşeceğinin bilinciyle yoluma devam edeceğim elbetteki sizinle birlikte. Bize kendi gücümüzü, istersek başaracağımızı ve en önemliside eksik özgüvenimizi sağladınız yeniden. Kendi adıma size minnettarım:)) Çok öpüyorum.

Duygun

Elifhüma dedi ki...

merhaba. ben bu detox günlerini yaptım. sonunda bir kiloya yakın gitti diyebilirim. 64.3 kilodayım. ama programı bitirdikten sonra ishal oldum. iki gündür sıkıntısını çekiyorum. bu normal bir sonuç mu acaba?

HGA... dedi ki...

08 kasım 2010: 57 kg.
17 şubat 2011: 47.5 kg...

sevgili Mehtap,
hedeflediğim kiloya geldim ben:))
ama bu haftaki listeye devam ediyorum...

herşey için çok teşekkürlerrrrr...
hep buralarda olacağım...
sevgiler...


HGA...

Unknown dedi ki...

mehtap hanım blogunuzu detaylı olarak inceledim,esma hanımın yardımıyla diyet listenizdeki sıraya göre detaylı yazdım.7 kasım 2010 itibariyle.daha öncekilerede bakmam gerekirmi? yada 7 kasım dan itibaren yapsam olur mu? birde esma hanımın yaptığı listedeki sıralamada 6...
http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/2011/01/alistim-birtanem-alistim-sana.html.... kısmına ulaşamdım bir türlü..son olarak;özel bir sorum var,bu konudaki görüşünüz benim için önemli."herbalife" isimli beslenme ürünleri hakkında düşüncelerinizi öğrenmek istedim..paylaştıklarınız için çok teşekkürler..

Adsız dedi ki...

merhaba mehtap hanim bir aydir sizin sitenizi takip ediyorum sitenize uye olmak istedim size ulasmak icin olmadi bende bu sekilde size ulasmak istedim. benim 9 aylik bir bebegim var hamileligimde 25 kilo aldim 20 kiloyu kendi kendime verdim yediklerime dikkat etim ve cok hareket ettim ama uc aydir ne yapsam kilo veremiyorum 5 kilom fazla kalmis 4 gundur sizin yazdiginiz proteinsiz diyeti uyguluyorum size sormak istedigim emziriyorum bu diyeti uygulamam bebegime zarari olurmu yani sutumun kalitesi dusermi ve diyetinizde bana uymayan tek sey aksam yemekten sonra genellikle acik sekersiz iki uc cay icerim iki tanede hurma bunlarida eklesem ne olur cevap yazarsaniz cok sevinirim.