Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

27 Eylül 2009 Pazar

BIRAKIN GARFIELD HUYSUZLUK YAPSIN...



Yazdiginiz herseyi buyuk bir mutlulukla okudum..

Harikasiniz..

Aldiginiz sonuclar, kendi kendinize gosterdiginiz bu caba, bu istek, bu kararlilik muthis..

Birlikte inanilmaz birsey yapiyoruz..

Dengeli, saglikli, istediginiz, pisirdiginiz seyleri yiyorsunuz, kacamaklar yapiyor, kendi kendinizi "hizaya" sokuyor ve zayifliyorsunuz..

Hatta Emos, verilen kilonun nasil korunacaginin formulunu kesfedip yazmis bile.. Daha ne olsun?

Nukhet, uyguladigimiz beslenme formulunun sirrini ne kadar guzel aciklamis.. Ben yaptigimiz herseyin ama herseyin bir nedeni, bir zamani, bir sirasi , fizyolojik temelleri var derken bosuna soylemiyorum..

Hem dikkat etmenizi istedigim bazi noktalari size anlatmak istiyorum hem de yazdiklarinizi cevaplamak..

Yarin deyince, sanki yarin birsekilde uzaklasiyor ve gelmiyor bir turlu.. Bugunle benim zamanlama olcume uyan o "yarin" arasina sizlerle de paylasmaktan keyif alacagim bir suru sey sigdi.. Ama size yazamadim..

"Iki gune kadar" diyeyim bakalim ne olacak..

O arada "post it" 'inize sunlari yazin..

Buraya yeni gelenler, ilk haftadan itibaren beslenme programini uygulamalilar..

Size yemekler icin sinir koymadim ama siz yine de belirli bir olcuyu asmayin lutfen..

Metabolizma cayini istediginiz her zaman tuketebilirsiniz..

Beslenme programini ilk haftalardan itibaren uygularsaniz, menapozda olup olmamaniz birsey degistirmez..

Bu arada programdaki erkekler bizi terk mi ettiler ?

Hepinize keyifli bir pazartesi diliyorum.. Birakin Garfield huysuzluk yapsin, siz haftaya enerjik, keyifli, hos, bakimli, olumlu baslayin..

Kendinize iyi bakin...

27 Eylul 2009'Roma

12 yorum:

Beyza dedi ki...

Mehtap Hanim,
daha önce de söylemistim programi birakali cok oldu. Vermek istedigimin yarisi kadar kiloyu cok kolay verdim sonra biraktim. Bu olayda da istikrarsizligimi yine gösterdim ne yazik ki. Önümüzdeki iki hafta benim icin stresli gececek. Atlattiktan sonra programa en bastan baslayacagim ve kasim sonuna kadar 5 kg daha verip kisa fistik gibi girecegim. Biliyorum düzenli ve disiplinli bir ögrenci olamadim ama biraz gec de olsa ben de sayenizde hedefime ulasacagim.

Terazi dedi ki...

oh, nihayet! yine, yeni, yeniden "mevsimlerden roma" ve o "ekip ruhu"na kavuşma..

bugün pazartesi ve yenidenkaldığım o yerden devam ediyorum.. hiç de korktuğum gibi "sendrom" falan da olmadı..

bu düzenin dışına çıktığım yaklaşık bir haftalık sürede hissettiklerimin aksine; kendimi bugün fizyolojik olarak çok dinç, psikolojik olarak ise son derece huzurlu hissediyorum.. galiba bu sistem iyice içime işlemiş ve sistemin dışında kalmakmış asıl beni demoralize eden..

sevgilerimle,
herkese çok güzel bir hafta diliyorum...

Adsız dedi ki...

merhaba, ben ara ara sayfanızı ziyaret eden bir devamsız okurunuzum. programınızdan haberim vardı ancak, kendimi hazır hissetmediğim için ilk yolculuğunuza ben katılamamıştım. bugün baktım ve yeni kayıtları da kaçırdığımı gördüm ne yazık ki. ancak derslere dışarıdan devam etme kararındayım. ilk haftadan itibaren vermiş olduğunuz programa yarın başlıyorum. kilom: 78.900
hedefim: 65. verdiğiniz başlama gücü ve motivasyon desteği için sonsuz teşekkürler. sevgiyle ve sağlıcakla kalın. güneş.

Adsız dedi ki...

peki programı sizinle beraber 9 hafta harfiyen uygulayan fakat son bir ayda tamamamen şaşırıp 2,5 kilo civarı geri alanlar başa mı dönmeli?

BAL ANNE dedi ki...

gunaydın roma....
4 gun once kesfettım yazılarınızı
4 gundur okuyorum ama kendımde guc bulup baslayamıyorum
cunku tekrarlanan ve hep pes edılen dıyetlerden bıktım
sızınkının farkı ortada ama kendıme guvenemıyorum ve tekrara basarısız olmaktan korkuyorum
ve baslamayı ertelıyorum ....

4 cocuk annesıyım
33 yasındayım
75.4 kg yım
1.58 cm
ve hala beklemedeyım

cokkk uzaklarda olsanız bıle
umut oluyorsunuz
tskler mehtap

melike dedi ki...

Beni bu metabolizma cayi oldurecek!!! baska oneriler istiyorum bu konuda ??? ben icemiyorum; icen arkadaslarida cok cok takdir ediyorum.. alisamadimmm ne yapim elimden bisi gelmiyor..

lutfen bu konuda yardimmmmm bekliyorum..

Adsız dedi ki...

size cok teşekkür mrb mehtap hanım bizde başladık benim kadar cok diyet yapan birisi için zor geciyor dersem yalan olur fakat cok az bazen kacamak yaptım.oda ceviz den 3 yerine 4 tane filan ama yinede başarılı olucagımıza inanıyorum.bizi dışardanda olsa takip ederseniz cok seviniriz.bizde azla yetiniriz.

Adsız dedi ki...

selinka selin ismiyle giriyorum ama nasıl oluyorsa size bir türlü yorum ulaştıramıyorum.mehtap hanım ilk okudugum andan beri size bayıldın sitenizden ayrılamıyorum.ama okadar uzun sürede cevap yazıyorsunuzki beklemek cok zor gerci cok sorumlulugunuz var oldugunu düşündüğümde normal.sizin diyetinize cuma günü başladım.benim kadar cok diyet yapan birisi heleki progestron spral kullanan birinin zayıflaması hayal olan biri yani ben bile umutlandım sizce başarılı olurmuyum bilemiyorum.hala istedigim kiloya ulaşmak için ölesiye diyetle ugraşmama ragmen yanlış ne bilemiyorum.1.70 boyum kilom şuan 73kg.hedefim 64 ama ilerleyemiyorum hemde profesyonellerden yardım almama ragmen ödem diyorlar.okadar şişimki herşeyi iciyorum.dogal yani maydonoz suları.kiraz sapları gına geldi sizin bilgilerinizi görünce denemek istedim cok istikrarlıyım.gecen yıldan beri15 kg verdim gecen kış kilomu korudum benim sorunum vermek versem koruycam.bizede ilham verdiginiz için teşekkürler.herşey gönlünüzce olsun

Adsız dedi ki...

ben selinka mrb mehtap hanım diyetinize cuma günü başladım inş.boyum 1.70 cm 73 kğ hedefim 64 gecen yıldan beri diyetle ugraşan biri için 15 kğverdim .hala yılmadan devam ediyorum tek problem progestron spral.ödem yani vermen imkansız diyorlar ama ben inatla devam ediyorum inş.sizin diyetle bakalım nekadar başaracagım.bizede yardımcı olursanız cok seviniriz.kendinize iyi bakın.

Adsız dedi ki...

Metabolizma çayına çok az portakal suyu katarak içiyorum. Günlük meyva porsiyonumu da buna göre ayarlıyorum. Aksi halde gerçekten benim de hoşlanamadığım bir çay:)
Mercan

Delfina ; dedi ki...

Mehtapcım, cuma gününden beri sürekli yiyerek hızla zayıflıyorum.öğleden sonraki ara öğünümüzde bize geçtiğiniz kıyağı asla unutamam :)

gören aa ne kadar zayıflamışsın diyor,hızla kilo vermem devam ediyor pek mutluyum pekkk :)

sevgilerin en güzeli sana olsun , çiçeklerin de mehtapcım...

banu dedi ki...

Sevgili Mehtap ben de sizinle üç kilo verdim ama biraz hastalıklar biraz da benim yazın artan işlerimin bahanesiyle ara verdim şimdi yola devam..Teşekkürler :)