Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

22 Temmuz 2008 Salı

ZAMAN DEGIL GECEN...




Bugun benim dogum gunumdu..


Sabah ise giderken arabada dusundum.. Kutlayacak ne cok seyim var.. Sukredecek cok seyim var..
Yasadigima cok memnunum.. Yasam cok garip, cok buyulu, cok ozel birsey..

Iyi ki dogmusum.. Iyi ki varim.. Ne guzel gecmis cocuklugum.. Yorulmadan, hirpalanmadan, sevgiyle.. Oyle gecsin istiyorum cocugumun ki de..



Yasadigima cok memnunum..



Buyudukce anneme benziyorum.. Sabah gunesi dogarken gormek beni mutlu ediyor..



Babama da benziyorum gun gectikce.. Cayin rengine, gazetenin hisirtisina, saksidaki narin cicegine, yeni koparilmis nanenin kokusuna gulumsuyorum..


Ama encok kendime benziyorum artik..

Buyuyorum.. Yasami bildikce, ogrendikce, yasadikca her an daha da degerleniyor benim icin.. Sevdiklerimin hayatimdaki varligi, geciciligi bildigimden daha cok yer kapliyor yuregimde..



"Insan bir guncuk yasayan su sinegidir" diyor Aragon..

"Ben de bir insandan baska neyim ki?, Sevmis olmaktandir ovuncum, baska degil"


Cok telefon geldi bugun.. Cok mesaj aldim.. Hastanede cok guzel bir parti verdiler.. Cok hos bir yaz cantasi ve sapkasi almislar bana..
Guzel bir bufe hazirladim.. En sonunda bogurtlenli pasta ve sampanya vardi. Sampanyanin tipasi tavanda iz birakti.. Dile kolay.. 4... yas.. (Federico beni 40 yasinda saniyor, ben kendimi 25'lerde filan, bozmayin olmaz mi?)

Aksam, annem, babam, Gulcin ve Can webcam'den "happy birthday" soylediler.. Cok kotu soylediler, acaip kotu soylediler ama oyle ictendiler ki, ben agladim..

Bu yasima geldigime, anne olabildigime, hayatimda sevdiklerimin varligina binlerce kez sukrediyorum..

























Buyuyorum..


Dogum gunum kutlu olsun..

6 yorum:

berrin dedi ki...

mehtapppp
ne kadar içten ve güzel bir yazı
doğumgünün kutlu olsun...herşeyin en güzeli senin / seninle olsun
çok öpüyorum
berrin

Adsız dedi ki...

mehtapcım, güzel gönüllü kadın;
"büyüdükçe küçülmek " diye bi laf vardır hani; olgunlaşmak, naifleşmek, mütevazı olmak, sadeleşmek, ama bi yandan da daha çok paylaşmak, paylaşarak çoğalmak anlamında..
yazdıklarını okuyunca tüm bunları düşündüm, dedim ki gönlünce bi yaş olsun arkadaşıma, sevgi ve güzellik dolu..

kucaklarım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

doğum gününüzü kutluyorum,
hayat mucizelerini üzerinizden eksiltmesin
svglr NuNu


*gezerken yolum italya ya düşmüş :=)
istanbul boğazından da bir esinti yollasam olmazdı :)))

berrin dedi ki...

ilk fotoğraf ve federico nun yüzünün ifadesi harika

Brajeshwari dedi ki...

büyüdükçe de güzellişiyorsun sanırım sen..Sadeleştikçe de şeffaflaşıyorsun sonra..

Duygulandım..
Güzel kadınlar sadece doğum günlerinde değil de, senin gibi her gün doğmalı böyle ki, ışığı azalanlara ışık dağıtsın...

sevgiler.
Nice yaşlara..
Güzel,mutlu,sağlıklı,huzurlu ve kalabalık...

öpüyorum bende..Doğum günü öpüjüğü...

Figen dedi ki...

Nice güzel zamanlara dolu dolu diyorum yine gerilerden, bir tebessüm yüzümde...