Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

3 Temmuz 2008 Perşembe

BANA NELER OLUYOR...


Aslinda birsey oldugu yok.. Roma cok sicak ve cok nemli.. Cok calisiyorum. Tatil yaklastikca elim ayagim daha cok birbirine dolaniyor. Dadimiz Marisa, bir kursa katilmak uzere gitti, eski dadimiz Doina biraz etrafi toparlamak icin geldi ama birazdan fazla toparlamis ki, icinde detox ile ilgili tum notlarimin oldugu dosya evin icinde kayboldu..

Rastgele seyler yazmak istemiyorum detox ile ilgili.. o nedenle son bir umut, biraz daha etrafa bakacagim ve yine bulamazsam, "nokta. Satir basi" deyip yeniden baslayacagim..
Bu arada, yakinda bogurtlenler olacak.. Butun koyu renkli besinler gibi lycopen icerir. Cok onemli antioksidan ozelligi vardir ve C vitamininden de zengindir. Bulursaniz yiyin mutlaka..


Hepsi bu.. Hayir degil.. online kisi sayisini gosteren sayac kayboldu.. Yeniden yerine koyamiyorum nedense sayaci..Herhalde sayacak pekbir kimse olmadigindan kacmistir diyecegim ama, dunden bugune yaklasik 40 kisi gelmis soyle bir bakmaya.. Yani o kadar da kimsesiz degiliz.. Sonra benim, benle birlikte 10 kisi eden, sadik okur kitlem var kapi gibi arkamda.. (Burdasiniz degil mi?)
Pazar gunu donecegim mutlaka.. O zamana kadar kendinize iyi bakin..




6 yorum:

berrin acilmis dedi ki...

ben burdayım...detox yazısını en kısa zamanda bulmanı bekliyorum:)

Nilambara dedi ki...

Valla Mehtap'cığım sen 40 ortalama ile gayet iyi gidiyorsun maşaallah :)
Benim okuyucu kitlem ise sanırım bir ben, bir Brajeshwari bir de senden oluşuyor :)))

Adsız dedi ki...

kesinlikle sevgili Mehtap, orda burda, heryerde, herşeyde, ..:))

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

tesekkurler hepinize. Sevgili Nilambara az olsun ama oz olsun derler. ben akrabalarimi bile sadece oyle olduklari icin aramam. ordayim ve okuyorum seni severek.
Yine de bir gunde 300 okuyucusu olanlara azicik ozeniyorum.

Berrin'cigim, koca dosya evin icinde "detox oldu " gitti. aldigim notlar acisindan uzuldum..

Sevgili Cheetos..Anliyorsun degil mi?

Brajeshwari dedi ki...

kaybolan seylerin kaybolmasi gerekiyormus diye teselli ederim ben genelde kendimi:) Belki yeniden bir göz atmak gerekir bildiklerine..

simdi ben bögürtlen yiyerek, bekliyorum yeni yazini heyecanla..öyle bir detox yazisi bekliyorum ki, 3 ögün ne yiyecegimi hesaplayayim... Gecenlerde bir arkadasim vucudun tuttugu suyu ve şişkinliği indirmek için mayali şeyleri kes dedi..Yani -peynir-ekmek ve yogurt...bende denedim.Açlıktan ölüyorum sandim.Bu konu hakkında da bir fikrin var ise Mehtap, beni bilgilendir lütfen...

sevgiler..
Bir yerlerden ayrilsamda,seni ve sevdigim siteleri halan takipteyim..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Pizza yedigin bir aksamin sabahinda yaklasik 1,5 kg artar kilon. Mayali besinlerin su tuttugu dogrudur ama yogurt ve peynir gibi iki onemli gidayi bu nedenle yasantindan cikartmak, cok yanlis olur.