Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

10 Haziran 2008 Salı

BEN BURDAYIM..



Hani madem yazacak birseyin yoktu, niye blog actin diye sorarlar insana.. Aslinda nasil oluyor acaba diye “clik” yaparken bir de baktim ki blogum olmus.. Ama cok yogun bir doneme rastladi ne yazik ki.. Kendimi klonlasam bile yetisemiyorum.. Bir de bir turlu gelemiyen baharin, onceden gelen yorgunlugu, yazla karisik..

Ama buradayim.. Gunde 1 kez bloguma bakip, “aaaaaaaa, niye yeni yazi yok ?” diye sormuyor da degilim.. Bir de beni okuyan, daha dogrusu gelip bana bakan 10 kisi kimdir cok merak ediyorum. Hani 5 kisiye kadar sayarim, bir de kendim, obur dort kisi kim cok meraktayim.. Ama benim huyumdur, “agir agir cikarim merdivenleri ve kendimle yanliz olmaktan hic korkmam”..

Buradayim.. Yakinda bir detox yazisi gelecek.. Detox ne degildir, nasil yapilmaz diye.. Sonra da bir yuksek protein diyeti.. Bu yaz icin gec kalmis yazilar, belki onumuzdeki yaz icin erken ama biryerde dursun diyorum..

Ben burdayim.. Beni hergun yoklayan sevgili 9 okurum.. Yuzunuzu kara cikarmayacagim.. Siz beni izlemeye devam edin…

P.SBu fotografin bu yazi ile ne alakasi var diye soruyorsaniz, sormayin derim ben.. hicbir alakasi yok.. Hani yuzunuze bakarak konusuyormusum gibi olsun diye..

Roma'10/VI/2008

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Mehtapc�m, ben o 10 ki�iden biri olarak �unu s�ylemek istiyorum ki, niye yazm�yor diye de�il bug�n yazma yolunda hangi engellerini temizliyor diye d�n�yordum.. :)

yeni yaz�lar�n� heyecanla ve merakla bekliyorum..

kongrelere haz�rlan�yor olmana da ayr�ca �ok sevindi�imi s�ylemeliyim..

ger�ekten y�zy�ze konu�uyor gibi oldu, s�persin.. :))

sevgimle kucaklar�m..

Brajeshwari dedi ki...

o 9'dan biri benim sanırım.Sol baştan saydım bak...Bir de acaba beni ilk 4'te saydın mı onu da merak ediyorum..Yazılarını bekliyorum.Bu blog oyle birşeyki, senin kütüphanene girip yazdıklarını geridende okuyup,sonra tekrar baştan okumana yardımcı oluyor.O yüzden biriktirmeye başla bizde gezinelim artık blogunda derim..

Fotografın süper olmuş..Bakışa bakışa okudum yazını valla..Ayrıca bu kadar güzel bir kadının detox ve zayiflama sırlarını merak ettirdi bir yandan da...

öpüyorum..

berrin dedi ki...

on kişinin biride benim ....daha sık yazman gerektiğini düşünüyorum aslında

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Iste benim ilk uclum.. Hem bloglarindan cok hoslandigim, hem de bircok sey ogrendigim arkadaslarim.. bence bir de Nilambara beni okuyor.. Bugun "blog okutma sirlarini" kavrayip, butun arkadaslarima mail yolladim. bakin 20'lere gelmisim bile.. dedim ya, agir agir cikacagim merdivenleri..
Sevgili Cheetos, listemin basinda geliyor "engeller". Yikiyorum birer birer.
Burcu'cugum.. "you make my day".. Guzel bir kadin oldugumu cok az kisi soylemistir hayatta.. Onun icin tesekkurler. Ben azinliklara da inanirim gonulden..
Berrin'cim.. Bana konuk olmani bekliyorum. fotograflarini da..

Adsız dedi ki...

harikasın..
yüzü güzel, gönlü güzel kadın...
engel dedin, aklıma neler getirdin, yazayım blogda da okuyalım hep beraber, gülelim.. :)))

Bluewaves dedi ki...

Bende 9 kisiden biriyim.Bu kadin bukadar guzelse benide guzellestirir kesin ustelik hem dahiliyeci hem estetik tipci deyip merakla bekliyorum.

Brajeshwari dedi ki...

Nilambara,Antalya'da güneşleniyor..Sanırım senin bloguna da yazmak için malzeme biriktiriyor şu ara..Masabaşında olmadığı için yazamamıştır yorum..Görünce hemen döktüreceğinden eminim.. Yani o da ilk 4'te mutlaka..

Güzel kadın, güzel bakar öncelikle..Gözleri konuşur..Bak o bakışın neler neler diyor..Biraz muzip, biraz isyankar ama çokta anlamlı..Bunu görmeyenlere veya farkında olmayanlara diyecek birşey bulamıyorum..Detox ve zayiflama dietlerini de bir kenara koydum..Böyle yaz sen günlük gibi napiyorsun,ne düşünüyorsun, ne muziplik geçiyor içinden...

Bu arada 4 paragraf birşey ile nasıl rating ölçtün Mehtap..İnanamıyorum..Tofu'da ben bir ara yırtındım..Olmadı..Demek ki, iyi bir fotograf seçmemişim seninki gibi ellerim belimde :)

öpüyorum..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Gulcin'cigim.. Inan dogru yoldayim.. Sen sagligini koru koruyabildigin kadar, estetik kismini bana birak, geliyorum.. (haftaya cumartesi yine sinav var.)

Sevgili Burcu'cugum, ben de o "goremiyenlere" soyleyecek birsey bulamiyorum.. Ustelik cogu turkce de bilmezki, senin yazdiklarini okutayim.. :-)

berrin acilmis dedi ki...

mehtap cığım
fotoğraflarım ve ben zevkle geliriz mevsimlerden roma ya

Nilambara dedi ki...

Mehtap'cığım çok rötarlı da olsa geldim nihayet. 3-4 gün oldu Ankara'ya geleli ancak blog ziyaretleri biraz aksadı biriken engellerden :)

Sıcacık gülen güzel gözlerine bakarak yazını ve yorumları okumak ta hoş bir pazar keyfi oldu. Yanılmıyorsam, blogunun ilk okuyucusuyum ve kesinlikle sadık izleyicilerindenim. Hiçbirşey yazmamış olsan bile sağdaki sütunu da tarıyorum mutlaka sonuna kadar, "bugün Mehtap bir yenilik katmış mı" diye merakla :)
eminim ki engellerin izin verdiği anda harika satırlarınla da buluşacağız...
sevgilerimle :)